مراکز خرید مشهد
نوشته شده توسط : المیرا

بازار جنت مشهد:

این راسته بازار در گذشته جزیی از محله‌ای بزرگ به شمار می‌آمد که در قسمت مرتفع و بلند شهر شامل ارگ شهر و محله حکومتی و اعیانی چهار باغ قرار داشت. . این منطقه به دلیل موقعیت خوب اقتصادی که داشت سبب شد تا خانه های آنجا به مراکز تجاری تبدیل شوند .امروزه این مکان یکی از مراکز مهم تهیه پوشاک در این شهر می‌باشد. این بازار یکی از بازارهای روباز مشهد به شمار می رود و به دلیل نمای قدیمی و معماری خاص آن در برخی از فیلم ها نیز از این منطقه استفاده شده است . سالانه بسیاری از گردشگرانتور مشهد از این بازار قدیمی و دیدنی بازدید می کنند. 

_جنت_مشهد.jpg

از جمله ویژگی های این بازار به دسترسی خوب آن به بسیاری از هتل ها اشاره کرد و همچنین این بازار یکی از مراکز مهم تهیه پوشاک نیز به شمار می رود .




 بازار بزرگ خیام مشهد :

 

_خیام2.jpg

 

بازار بزرگ خیام مشهد یکی از بزرگترین مجتمع‌های تجاری مشهد است,که در زمینی به مساحت 9000 متر مربع و در حاشیه شمالی شهر مشهد در محدوده صد متری کمربندی بلوارهای خیام و ابوطالبشمالی واقع است. طرح این مرکز از عظمت و یکپارچگی خاصی در تعیین و جانمایی کاربری‌ها، ضوابط و مقررات ساخت و اجرا برخوردار است و به فراخور نیاز و ضرورت انجام شده است. برنامه‌ریزی بر روی این مرکر تجاری به گونه‌ای است که می‌توان به عنوان بورس تخصصی کالاها و خدمات نقش مثبت و ارزنده‌ای را در امور بازرگانی و اعم از داخلی و خارجی داشته باشد. از جمله امکانات این مکان باید به بازارهای خریدو فروش کالا، مرکز پذیرايی و رستوران، کافی‌شاپ و کافی‌نت، دفاتر شرکت‌های بازرگانی، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی، بانک، نمازخانه، خطوط اتوبوسرانی شهری، ایستگاه تاکسی، آژانس باربری و... اشاره کرد. بازار خیام شامل 196 باب واحد تجاری با معماری ویژه و محوطه فضای سبز مفرح و امکانات رفاهی برای عرضه کالاهای مورد نیاز گردشگران تور مشهد می‌باشد.

 

_خیام1.jpg

 

 مطالب مرتبط :

تور مشهد زمستان 94

تور مشهد نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,ارزان ترین مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: